سیاست حریم خصوصی

سیاست های حفظ حریم خصوصی
کاربر گرامی، جهت استفاده بهینه از وب سایت آراد الکترونیک و همچنین آشنایی با حقوق و تعهدات شما نسبت به فروشگاه موبیلینک، خواندن متن زیر توصیه شده و شخص شما با ورود به فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک تمامی این شرایط را پذیرفته و نسبت به آن ها متعد میشود.

لازم به ذکر است که تمامی محتویات وبسایت آراد الکترونیک، شبکه های اجتماعی مرتبط و صفحاتی که به طور رسمی از داخل وب سایت معرفی و کنترل میشوند، کاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تعهدات اولیه آراد الکترونیک
فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک، در نظر دارد محیطی مناسب برای کاربران و مشتریان خود فراهم آورد به شکلی که همه افراد بدون در نظر گرفتن سن، تخصص، جنسیت و غیره، بتوانند به روز ترین کالاهای آی تی را با مناسب ترین قیمت مشاهده، بررسی و تهیه نمایند.

برای رسیدن به این هدف، فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک با رعایت حقوق فروشنده و مصرف کننده و همچنین مقررات سازمان های اصناف و تجارت الکترونیکی، موظف به فروش محصولات خود میباشد.

مشتری های وبسایت
فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک به عنوان مرجع اینترنتی فروشگاه آراد الکترونیک در زمینه فروش کالای آی تی به تمام اقشار جامعه فعالیت دارد. مشتریان این فروشگاه اعم از کاربران و همکاران می توانند از طریق مشاهده وبسایت، ارتباط از طریق چت، ایمیل و یا تماس با فروشگاه آراد الکترونیک از وضعیت موجودی فروشگاه مطلع شوند و برای خرید کالای مورد نظر اقدام نمایند.

فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک به عنوان مرجع تخصصی کالای دیجیتال، تمامی بازدیدکنندگان (اعم از فروشندگان دیگر) را به عنوان مشتری دانسته و با آن ها طبق قوانین مشتری و مشتری مداری برخورد می نماید.

اطلاعات مشتری
تا قبل از ثبت نام در وبسایت هیچ گونه اطلاعاتی از کاربر درخواست نمیشود. پس از ثبت نام در وبسایت و خرید، از کاربر اطلاعات احراز هویت در خواست میشود. وب سایت آراد الکترونیک با این اطلاعات طبق قوانین و سیاست های حفظ حریم شخصی برخورد می کند و فروشگاه آراد الکترونیک در زمینه حفظ و نگهداری آن ها متعد می باشد.

ارتباطات
راه های ارتباط مشتریان یا شرکت ها با فروشگاه آراد الکترونیک از طریق چت داخل وبسایت، تماس با شماره تلفن 0900000000000000 ، ایمیل های ثبت شده در بخش تماس با ما و یا مراجعه حضوری به فروشگاه آراد الکترونیک می باشد. جهت ارسال اطلاعات غیر نوشتاری به فروشگاه می توانید از بخش تماس با ما اقدام بفرمایید و فایل خود را به دست کارشناسان برسانید.

خرید و ارسال کالا
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک به معنی تعهد مشتری به قوانین ومقررات فروشگاه بوده و می بایست به آنها احترام گذاشته و نسبت به خرید خود مسئول باشد و انتخاب خود را آگاهانه انجام دهد.

آموزش های لازم جهت ثبت نام و ثبت سفارش در وبسایت موجود بوده و با مراجعه به آن ها میتوانید پاسخ سوال های مربوطه را بیابید.

امکان ثبت سفارش همه روزه در وبسایت وجود داشته و پس از تکمیل سفارش، کالای شما در پروسه بررسی و ارسال قرار می گیرد. توضیحات بیشتر درباره ارسال کالا در وبسایت موجود میباشد.

پرداخت
دیگر روش های پرداخت نیاز به مراجعه حضوری داشته و پیگیری های بعد از پرداخت از طریق تلفن به کاربر ابلاغ می گردد.

لازم به ذکر است که هرگونه پرداخت درون فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک، به معنی یک قرارداد میان فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک و خریدار(کاربر) بوده و سندیت قانونی دارد. لذا در صورت برو هرگونه مشکل و یا مغایرت، تبصره های خرید باید توسط فروشنده و خریدار بررسی گشته و معامله تکمیل گردد.

محتوی
تمام اطلاعات و محتوی اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک، صفحات و پیوست های مجاز آن، متعلق به فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک بوده و هرگونه استفاده از آن برای کابرد های غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است. تمامی اخبار و نقد و بررسی های موجود در وبسایت صرفا جهت اطلاع رسانی به مشتری و کمک به وی برای انتخاب بهتر بوده و دیدگاه های موجود بنابر دید بررسی کنند و تحلیل گر بوده و دیدگاه تجاری یا تعصب انگیز ندارد.

سیاست های قیمت گذاری
هدف اصلی فروشگاه اینترنتی آراد الکترونیک، ارائه محصولات روز آی تی با بهترین قیمت بوده و این فروشگاه همواره در تلاش است با رعایت حقوق مصرف کننده و احترام به فروشنده و تامین کننده، در جهت رضایت همگانی قدم بردارد.

بستن
مقایسه